DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AĢENTŪRAS LATVIJĀ

Jebkuram uzņēmumam un komercdarbības veidam, ir nepieciešama reklāma. Bieži vien ir par maz tikai ar sociālo tīklu reklāmu, kas nenoliedzami darbojas, taču, digitālā mārketinga speciālista ieteikumi par ļaunu nenāks. Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē.

Mūsdienās cilvēkiem patīk, ka pakalpojuma sniedzējam ir sava mājas lapa, attiecīgi visu informāciju var atrast viegli, ātri un bez galvassāpēm. Lai mājas lapu apmeklējums būtu gana labs, lai lapu viegli atrastu interneta meklētājs, tai ir jābūt optimizētai. Ko tas nozīmē? Digitālā mārketinga aģentūra veic SEO auditu un izstrādā atbilstošu SEO stratēģiju, lai mājaslapa labāk sasniegtu savu mērķauditoriju un interneta meklētājos iekārtotos pieklājīgās pozīcijās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

TIEŠSAISTES LIETOTĀJU PARADUMU LOMA WEB LAPU OPTIMIZĀCIJĀ.
Search engine optimisation jeb maģiskais vārdu salikums SEO, tiešajā tulkojumā to arī nozīmē – mājas lapu optimizēšana interneta meklētāja standartiem. Cilvēku paradumi ir interesanti un viens no rādītājiem liecina, ka reti kurš internera meklētāja piedāvātos rezultātus apskata tālāk pa trešo lapu, kas arī ir tikai izņēmuma gadījumos. Lai palīdzētu uzlabot lapas parametrus, nepieciešams SEO speciālists, kurš, veicot SEO auditu noteiks, kas ir labi un kas ne tik. Ņemot vērā Google algoritmu lomu mājas lapu reitingos, ir svarīgi, lai vietne būtu optimizēta un atbilstu visiem noteikumiem, pretējā gadījumā meklētājs to var vispār neuzrādīt.

KAS IR DIGITĀLAIS MĀRKETINGS?
Digitālais mārketings ir salīdzinoši jauna darbības nozare, kas attīstas ik dienu no mirkļa, kad internets kļuva par lielu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Laiks, kad pietika tikai ar lapas izstrādi un tās publicēšanu tīmeklī, bez jeb kāda veida reklāmas un pielāgošanas meklēšanas algoritmiem ir palicis senā pagātnē. Jaunākie statistikas dati liecina, ka 30 gadu laikā internetā klīst teju 2 miljardi aktīvu mājaslapu! Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pielsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Tik pat pašsaprotama mūsdienās ir uzņēmuma informācijas un veikala atrašana internetā, tādēļ svarīgi piesaistīt labu speciālistu sava digitālā tēla izstrādei.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *